مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 17:102024-01-06سياسي

دانشگاه باید نیروی متخصص صنعت را تأمین کند


رییس دانشگاه فنی حرفه ای استان قم بابیان اینکه سیاست آموزش باید طوری باشد که دانشگاه نیروی متخصص صنعت را تأمین کند، بیان کرد: این اتفاق در دانشگاه فنی و حرفه ای قم انجام شده و ما درحالی که رایزنی هستیم تا تکنیسین های مورد نیاز کارخانجات استان را تأمین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محمدرضا فاضلی امروز در نشست خبری جشنواره ملی فرهنگی و هنری مستوره که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت افراد حاضر در حادثه تروریستی کرمان، اظهار داشت: شهادت در جمهوری اسلامی ایران کلمه پرمفهومی است که هرروز پررنگ تر می شود و استکبار جهانی بداند تقاص این خون ها فقط نابودی آمریکا و اسراییل خواهد بود.

وی ادامه داد: یکی از مباحثی که در جامعه ما امروز دیده می شود این است آموزش باید منفعت داشته باشد، ما باید بدانیم آموزشی که صورت می گیرد حاصل چه نتیجه ای برای جامعه خواهد بود.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در حوزه آموزش و اشتغال، اتفاقات خوبی در دانشگاه های فنی و حرفه ای سراسر کشور شاهد بودیم؛ رویکرد آموزش در این دانشگاه به سمت اشتغال رفته و به دنبال این هستیم دانشجو بعد از گذراندن دوران تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه ای مستقیم وارد بازار کار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه باید نیروی متخصص صنعت را تأمین کند

دانشگاه باید نیروی متخصص صنعت را تأمین کند