مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 09:002023-12-29بين الملل

شکایت 5 میلیارد دلاری علیه گوگل ختم به خیر شد


شرکت گوگل برای فیصله دادن به شکایتی که مدعی بود این شرکت، مخفیانه استفاده از اینترنت میلیون ها نفر را که تصور می کردند در حال وب گردی خصوصی هستند را رصد کرده است، - شرکت گوگل برای فیصله دادن به شکایتی که مدعی بود این شرکت، مخفیانه استفاده از اینترنت میلیون ها نفر را که تصور می کردند در حال وب گردی خصوصی هستند را رصد کرده است، به توافق رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اینکه وکلای گوگل و وکلای مصرف کنندگان اعلام کردند به توافق اولیه رسیده اند، ایوان گونزالس راجرز، قاضی ناحیه ای آمریکا در اوکلند کالیفرنیا، جلسه دادگاه برنامه ریزی شده در پنجم فوریه سال 2024 برای رسیدگی به این شکایت گروهی را به حال تعلیق درآورد.

این شکایت حداقل 5 میلیارد دلار درخواست کرده بود.

شرایط توافق فاش نشد اما وکلا اظهار کردند انتظار دارند تا 24 فوریه سال 2024، یک توافق رسمی برای تایید دادگاه، ارائه کنند.

شاکیان مدعی بودند که گوگل آنالیتیکس، کوکی ها و برنامه های گوگل، به این شرکت اجازه می دهند حتی زمانی که مرورگر کروم گوگل را روی حالت ناشناس و سایر مرورگرها را روی حالت مرور خصوصی تنظیم می کنند، فعالیت آنها را ردیابی کند.

آنها گفتند که این، به گوگل اجازه داده است درباره دوستان، سرگرمیها، غذاهای مورد علاقه، عادات خرید و موارد دیگری که آنها به صورت آنلاین به دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت 5 میلیارد دلاری علیه گوگل ختم به خیر شد

شکایت 5 میلیارد دلاری علیه گوگل ختم به خیر شد