مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:002024-01-20اقتصادي

سگ های بلاصاحب پس از زنده گیری چه آینده ای دارند


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: طی یک طرح عملیاتی، جمع آوری سگ های ولگرد در قالب 2 اکیپ در سطح شهر در حال جمع آوری، پس از انتقال به پناهگاه سگ های ماده جداسازی و عقیم شده و بعد از مدتی نگهداری در پناهگاه در حاشیه شهر رها سازی می شوند.

- محمد رضا خسروی، رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از توسعه پناهگاه سگ های بلاصاحب باغستان خبر داد و گفت: طی سال جاری 2 هزار متر به فضای این پناهگاه اضافه خواهد شد، این امر با توجه به موقعیت جغرافیایی مرکز ساماندهی فوق و در دسترس بودن آن در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این میان 2اکیپ جمع آوری سگ های بلاصاحب در سطح شهر فعال هستند، اضافه کرد: طی یک ماه 400 مطالبه شهروندی در راستای جمع آوری سگ های بلاصاحب از طریق سامانه 137 دریافت می شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج در ادامه با اشاره به اینکه هزینه جمع آوری سگ های بلاصاحب طی یک سال به عدد 10 میلیارد تومان می رسد، اظهار کرد: در حال حاضر 2 پناهگاه در باغستان و حلقه دره وجود دارد که سگ های بلاصاحب جمع آوری شده در آن مراکز نگهداری می شوند.

این مقام مسؤول در ادامه یادآور شد: هر یک از این مراکز روزانه 500 کیلوگرم غذا رسانی می شوند که جمعا این آمار به عدد 10 هزار کیلوگرم غذا در روز می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ های بلاصاحب پس از زنده گیری چه آینده ای دارند

سگ های بلاصاحب پس از زنده گیری چه آینده ای دارند