مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:162023-12-28حوادث

اهدای حرز امام جواد(ع) «کوچک ترین جانباز حادثه تروریستی شاه چراغ» به موزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به درخواست تولیت حرم آقا شاهچراغ؛ حرز امام جواد(ع) راستین اسلامی راد کوچک ترین جانباز ایران در حادثه تروریستی حرم شاه چراغ تقدیم موزه حرم آقا احمد بن موسی(ع) شد.

چهارم آبان ماه 1400 بود که در حمله تروریستی به حرم آقا احمد بن موسی راستین اسلامی راد به همراه پدر بزرگ و مادر بزرگش در حرم به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

راستین در زمان حمله تروریستی و مجروح شدن کودک یک ساله ای بود که به دلیل مجهول الهویه بودن شناسایی نشده بودند و پدر و مادرش برای پیدا کردن او تمام بیمارستان های شیراز را به را دنبالش گشته بودند.

  مادر راستین به خبرنگار فارس گفت: روز حادثه تمام بیمارستان های شیراز را به دنبال راستین گشتیم تا در نهایت بعد از چندین ساعت اضطراب و پرس و جو یکی از پرسنل بیمارستان نمازی شیراز گفت: پسر بچه ای یک ساله در اتاق عمل بیمارستان در حال جراحی است، هرچه نشانی او را دادم نتوانستند او را شناسایی کنند تا اینکه به ما گفتند پسر بچه ای که در اتاق عمل است یک گردنبد حرز امام جواد(ع) بر گردن داشت که قبل ازعمل از گردنش خارج کردند، راستین از کودکی این گردنبد را بر گردن داشت و همین که این نشانی را به من دادند مطمئن شدم خود راستین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای حرز امام جواد(ع) «کوچک ترین جانباز حادثه تروریستی شاه چراغ» به موزه

اهدای حرز امام جواد(ع) «کوچک ترین جانباز حادثه تروریستی شاه چراغ» به موزه