مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 13:252023-12-22اجتماعي

بارش باران در مناطقی از فارس/هوا گرم تر خواهد شد


مدیرکل هواشناسی فارس از بارش رحمت الهی در مناطق غرب، شمال، شمال غرب و بخش هایی از مرکز استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی تنها فردا شنبه، 2 دی ماه در استان فارس فعالیت خواهد داشت.

- ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از بارش رحمت الهی در مناطق غرب، شمال، شمال غرب و بخش هایی از مرکز استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی تنها فردا شنبه، 2 دی ماه در استان فارس فعالیت خواهد داشت.

مسعود حقیقت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت هواشناسی استان فارس گفت: برای امروز، اول دی ماه همچنان آلودگی وضعیت هوا داریم که برای گروه های حساس ناسالم تشخیص داده شده است.

وی در پاسخ به شاخص آلودگی و هم چنین اینکه چه شهرستان هایی به جز شیراز درگیر آلودگی هوا هستند، افزود: آلودگی هوا بیشتر در شیراز است اما برای شهرستان مهر و لامرد هم به دلیل وجود منطقه اقتصادی ویژه این وضعیت وجود دارد و شاخص این آلودگی زیر 150 است.

مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی به این استان خبر داد و گفت: از فردا شنبه، 2 دی ماه سامانه بارشی وارد استان شده و مناطق شمال، غرب و شمال غرب و بخش هایی از مرکز را تحت پوشش قرار می دهد که بارش های نسبتاً خوبی هم دارد.

حقیقت با بیان این که در بخش مرکزی پیش بینی بارش 4 الی 5 میلی متر را برای فردا خواهیم داشت، افزود: این سامانه در انته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در مناطقی از فارس/هوا گرم تر خواهد شد

بارش باران در مناطقی از فارس/هوا گرم تر خواهد شد