مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:402024-01-09سياسي

حضور گسترده مردم در انتخابات تهدید دشمن را شکست می دهد


به گفته مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز اهداف تفرقه افکنانه آمریکا، در انتخابات نمایان می شود، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، - ایسنا/کردستان به گفته مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز اهداف تفرقه افکنانه آمریکا، در انتخابات نمایان می شود، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، قدرت شکست تهدید را موجب می شود، لذا آحاد ملت با احساس تکلیف کردن موضع خود در جبهه جنگ جهانی را مشخص می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب امروز در نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ دانشگاهیان استان کردستان که در دانشگاه کردستان برگزار شد، با اشاره به تاثیر عملیات طوفان الاقصی بر محیط بین الملل، منطقه ای و داخلی اظهار کرد: امروز در جهان بحث در قدرت و هژمون است؛ اگر باور داشته باشیم که همه قدرت ها متعلق به خداوند به عنوان قدرت مطلق است، پیروز خواهیم بود.

وی ایمان و عمل را دو شرط لازم برای قدرت مطلق دانستن خداوند ذکر کرد و افزود: اگر کسی به قدرت خدا ایمان داشته باشد، قدرتی را در ذیل آن نخواهد دید و هر مقدار ایمان بیشتر باشد در این مسیر موفق تر خواهد بود.

مشاور فرمانده سپاه انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی بعد از 4 دهه، توانسته است در سایه تداوم رهبری مقام معظم، وعده الهی مبنی بر جانشینی خدا در زمین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گسترده مردم در انتخابات تهدید دشمن را شکست می دهد

حضور گسترده مردم در انتخابات تهدید دشمن را شکست می دهد