مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 07:252024-01-03بين الملل

گفت وگوی مکرون با گانتس درپی حمله به دفتر حماس


کاخ الیزه در بیانیه ای اعلام کرد که امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه در گفت وگوی تلفنی با بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از (رژیم) اسراییل خواسته است تا از تشدید تنش ها به ویژه در لبنان اجتناب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبامداد چهارشنبه ایرنا به نقل از تارنمای خبری بارون، این بیانیه می افزاید: مکرون در این گفت وگو از گانتش خواست با توجه به حمله منتسب به (رژیم) اسراییل که منجر به کشته شدن معاون رهبر حماس در بیروت شد، اقدامی نکند که باعث تشدید تنش بین (رژیم) اسراییل و حزب الله شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: رییس جمهور فرانسه به اطلاع عضو کابینه جنگ (رژیم) اسراییل رساند که پاریس به انتقال پیام خودداری از تشدید تنش ها به همه بازیگرانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم درگیر جنگ در غزه هستند، ادامه خواهد داد.

بنا بر این بیانیه، مکرون در تماس با گانتس همچنین گفت که اظهارات ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مبنی بر کوچاندن فلسطینی ها از نوار غزه غیرقابل قبول و با راه حل دو دولتی در تضاد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، صالح العاروری نائب رییس اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله سه شنبه شب رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی مکرون با گانتس درپی حمله به دفتر حماس

گفت وگوی مکرون با گانتس درپی حمله به دفتر حماس