مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:202024-01-17بين الملل

هاآرتص: درگیری ها در مرز با لبنان، غیر قابل تحمل است


یک رسانه عبری ، تحولات مرزهای شمالی اراضی اشغالی فلسطین با لبنان را بسیار سخت توصیف کرده و تاکید کرده حزب الله لبنان یک کمربند امنیتی چند کیلومتری را در امتداد مرز ایجاد کرده است.

- یک رسانه عبری ، تحولات مرزهای شمالی اراضی اشغالی فلسطین با لبنان را بسیار سخت توصیف کرده و تاکید کرده حزب الله لبنان یک کمربند امنیتی چند کیلومتری را در امتداد مرز ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که اوضاع جنگ در غزه چندان به نفع رژیم صهیونیستی پیش نمی رود و خبری از دستاورد صهیونیست ها نیست، به نظر می رسد بنی گانتس و گادی آیزنکوت، دو عضو کابینه جنگ این رژیم دیگر فاصله ای با تصمیم خود برای کناره گیری از این کابینه، در اعتراض به عدم پیشرفت در پرونده اسرا و مقدمه چینی برای اوضاع پسا جنگ، ندارند.

چنین اقدامی می تواند موجب اتحاد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با شرکایش در حزب راست شود، اما در عین حال این مسئله منجر به اعتراضات گسترده ای خواهد شد که بعد از هفتم اکتبر بسیاری انتظار آن را داشتند.

با این مسئله، کابینه شکست خورده نتانیاهو همچنان به شکست های خود و برخورد بزدلانه اش ادامه می دهد.

این در حالی است که خشم شهرک نشینان در شمال اراضی اشغالی نسبت به کابینه و ارتش صهیونیستی به دلیل شکست آنها در حل تهدیدات حزب الله لبنان اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: درگیری ها در مرز با لبنان، غیر قابل تحمل است

هاآرتص: درگیری ها در مرز با لبنان، غیر قابل تحمل است