مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 19:402023-12-29ورزشي

جلسه طولانی بین مدیر عامل و سرمربی سپاهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مورایس چند دقیقه پیش از حضور در نشست خبری با حکم کمیته انضباطی و محرومیت 6 بازیکن تیمش تا اصلاح قراردادهایشان مواجه شد و به همین دلیل یکی از عصبانی ترین و ناامیدترین نسخه های این سرمربی سرشناس فوتبال دنیا را در سیرجان .

- ژوزه مورایس و منوچهر نیکفر امروز جلسه ای طولانی را برای بررسی شرایط سپاهان برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مورایس چند دقیقه پیش از حضور در نشست خبری با حکم کمیته انضباطی و محرومیت 6 بازیکن تیمش تا اصلاح قراردادهایشان مواجه شد و به همین دلیل یکی از عصبانی ترین و ناامیدترین نسخه های این سرمربی سرشناس فوتبال دنیا را در سیرجان دیدیم و او صحبت های ابتدایی کوتاهش در نشست خبری را با این جمله به پایان برد که باید تصمیمی برای زندگی شخصی خود بگیرد.

مورایس که با توجه به اتفاقات و حواشی ماه‎ های اخیر در سپاهان گمانه زنی ها درباره جدایی او اینبار به صورت کاملا جدی دنبال شد، اما امروز برای بررسی شرایط خود جلسه ای را با منوچهر نیکفر برگزار کرد که به درازا کشید.

البته پایان این جلسه برای هواداران سپاهان و همینطور فوتبال ایران خوش بوده و نیکفر توانسته مورایس را برای ادامه حضور در سپاهان و ایران متقاعد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه طولانی بین مدیر عامل و سرمربی سپاهان

جلسه طولانی بین مدیر عامل و سرمربی سپاهان