مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:502024-01-11اقتصادي

بخش بلداجی در زمینه گردشگری، اقتصادی و کشاورزی توانمند است


بخشدار بلداجی با بیان اینکه این منطقه در زمینه گردشگری، اقتصادی و کشاورزی توانمند است، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن، رفع افت ولتاژ برق شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حمیدرضا شعبان نژاد صبح امروز در شورای اداری بخش بلداجی گفت: بلداجی از نظر کشاورزی، اقتصادی و گردشگری ظرفیت بسیار بالایی دارد.

بخشدار بلداجی با اشاره به اینکه این بخش 21 هزار نفر جمعیت دارد، ادامه داد: گلخانه ها و کارگاه های زیادی نسبت به جمعیت در بلداجی وجود دارد که برای ادامه فعالیت نیازمند تسهیلات هستند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده طی 2 سال گذشته در بخش بلداجی، افزود: ارتقا و احداث تصفیه خانه شهر با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان و اجرای شبکه فاضلاب، آماده سازی فاز دوم شهرک صنعتی بلداجی، آسفالت 12 هزار متر مربعی معابر روستایی سیبک و آب رسانی به عشایر امیرآباد بخش بلداجی از جمله اقدامات انجام شده است.

شعبانی نژاد گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ایجاد حصار و دوربین برای منبع آب شهر بلداجی، رفع افت ولتاژ برق شهر، مکان یابی برای احداث دامداری دام سبک، احداث ساختمان دادگاه و آب رسانی به روستاهای حاشیه ای از جمله مطالبات مردم این بخش است که امیدواریم در اسرع وقت با پیگیری مسؤولان استانی حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش بلداجی در زمینه گردشگری، اقتصادی و کشاورزی توانمند است

بخش بلداجی در زمینه گردشگری، اقتصادی و کشاورزی توانمند است