مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 15:352024-01-12سياسي

وظیفه همه گرم کردن تنور انتخابات است


امروز دشمن توپخانه خود را برای مقابله با انتخابات فعال کرده و می خواهد انتخابات اسفند را کم فروغ کند، وظیفه همه گرم کردن تنور انتخابات است و همه باید تلاش کنیم مردم پای صندوق های رأی آمده تا انتخابات پرشوری داشته باشیم و دشمن را .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی امام جمعه بادرود در خطبه های این هفته نماز جمعه بادرود با گرامیداشت فرارسیدن ماه رجب و ایام اعتکاف گفت: اعتکاف فرصت مناسب برای انسان است که در پیچ وخم دنیا غرق شده است و می خواهد خودش را در زمان اعتکاف پیدا و بازیابی کند، هدف اصلی اعتکاف کسب ارزش های معنوی است که با دوری از دنیاپرستی و دنیاگرایی به دست می آید.

وی با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه ملعون از ایران گفت: محمدرضا پهلوی بعد از عمری خیانت به ملت و نوکری آمریکا از ایران فرار کرد و از ترس ترور و دستگیری در کشورهای مختلف، پناهنده شد، بدون شک سرنوشت نوکری استکبار چیزی جز ذلت نخواهد بود و تاریخ نشان داد، هر وقت استکبار متوجه شود که تاریخ مصرف مهره هایش تمام شد، دست از حمایت او برمی دارد.

عقیلی با محکوم کردن حمله آمریکا و انگلیس به یمن، تصریح کرد: آمریکای جنایتکار سال های سال است که در منطقه به رژیم صهیونیستی کمک می کند تا علیه مردم مظلوم فلسطین جنایت کنند، آمریکا به کشورهایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه همه گرم کردن تنور انتخابات است

وظیفه همه گرم کردن تنور انتخابات است