مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 21:052024-01-12بين الملل

وزیر دفاع یمن : غافلگیری های بیشتری برای دشمن داریم


سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در این باره اظهار داشت: ما آماده بازدارندگی دشمن و واکنش هستیم و و این ما هستیم که در دریاهای سرخ و عربی دست برتر را داریم.

-  وزیر دفاع یمن در سخنانی ضمن توصیه به اشغالگران آمریکایی و هم پیمانان غربی آن برای ترک منطقه، به آنها هشدار داد که انگشت رزمندگان یمنی روی ماشه است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در این باره اظهار داشت: ما آماده بازدارندگی دشمن و واکنش هستیم و و این ما هستیم که در دریاهای سرخ و عربی دست برتر را داریم.

  وزیر دفاع یمن گفت: هر چه جنگ علیه مردم ما در غزه بیشتر طول بکشد، غافلگیری های ما برای دشمن بیشتر می شود و این غافلگیری ها در زمانی که رهبر یمن (عبدالملک بدرالدین الحوثی) انتخاب می کند، ظاهر می شوند.

  وی افزود: ما به کسانی که در دریاها، جزایر و در سراسر جغرافیای یمن هستند می گوییم که دوران قیمومیت و سلطه و تبعیت دفن شده و برای همیشه رفته و یمن جدید با حاکمیت کامل و اراده تصمیم گیری ملی خود پدید آمده است.

  وزیر دفاع یمن خطاب به آمریکایی ها و انگلیسی ها خاطرنشان کرد: از شما می خواهیم منطقه را ترک کنید و دست به بهانه سازی و توجیهات واهی نزنید؛ چراکه انگشت ما روی ماشه و روحیه ما قوی تر از فولاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع یمن : غافلگیری های بیشتری برای دشمن داریم

وزیر دفاع یمن : غافلگیری های بیشتری برای دشمن داریم