مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 16:152024-01-11سياسي

جمعی از خانواده های ایثارگر: به جنایت تروریستی کرمان «پاسخ سخت» بدهید


جمعی از خانواده های ایثارگر ضمن اعلام مطالبه ای از مسئولان خواستند به جنایت تروریستی کرمان پاسخ سخت بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، جمعی از خانواده های ایثارگر با امضاء متن و اعلام مطالبه ای از مسئولان خواستند به جنایت تروریستی کرمان پاسخ سخت بدهند.

متن مطالبه آن ها به شرح زیر است: بسم رب الشهداء و الصدیقین و بسم الله القاصم الجبارین أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا  وَإِنَّ اللَّهَ عَلَیٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (حج 39) ما به عنوان جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی که جگرگوشه هایمان در راه دین و ملت فدا شدند از جنایت تروریستی دست های آلوده آمریکا و اسراییل در کرمان و مزار پاک حاج قاسم عزیز و شهیدان آن دیار بسیار متالم شدیم و یاد و خاطره شهادت عزیزانمان زنده شد.

ملت بزرگ و بزرگ زاده ایران از زمانی که تصمیم گرفت در پیروی از امام(ره) خود روی پا بایستد و برای خدا قیام کند و اسلام عزیز را روش زندگی خود قرار دهد و زمینه بازگشت حضرت بقیه الله عجل الله فرجه را فراهم کند؛ همواره مورد تهاجم ابرقدرت ها بوده است.

کافرانی که هر جا نور خدا را بر زمین را می بینند، نمی توانند تحمل کنند و برای اطفاء آن همه هم پیمان می شوند، ولی نمی دانند که وقتی مومنین خداترس در کنار هم جمع می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از خانواده های ایثارگر: به جنایت تروریستی کرمان «پاسخ سخت» بدهید

جمعی از خانواده های ایثارگر: به جنایت تروریستی کرمان «پاسخ سخت» بدهید