مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:502023-12-30سياسي

صلح با معاویه به دلیل بی بصیرتی مردم بر امام حسن(ع) تحمیل شد


مشاور رییس جمهور در امور روحانیت با بیان اینکه در خنثی سازی فتنه ها بصیرت مردم حرف اول را می زند، گفت: در دوران امام حسن(ع) مردم بصیرت نداشتند و به همین دلیل در آن زمان صلح با معاویه بر حضرت تحمیل شد.

- صلح با معاویه به دلیل بی بصیرتی مردم بر امام حسن(ع) تحمیل شد ایسنا/خراسان رضوی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت با بیان اینکه در خنثی سازی فتنه ها بصیرت مردم حرف اول را می زند، گفت: در دوران امام حسن(ع) مردم بصیرت نداشتند و به همین دلیل در آن زمان صلح با معاویه بر حضرت تحمیل شد.

حجت الاسلام سید رضا تقوی امروز در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی در حرم مطهر رضوی(ع) با بیان اینکه امروز روز ویژه ای در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: یکی از اقدامات انقلابی این است که رویدادهای مختلفی که در متن انقلاب شکل گرفته را برای مردم بازگو کنیم؛ چراکه رمز و راز جوشش انقلاب این است که ابعاد مختلف تحولات را در مناسبات ویژه برای مردم تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه نهم دی سرفصل جدیدی را در انقلاب اسلامی ایجاد کرد، افزود: موج انقلاب اسلامی در ایران به منزله یک زلزله بود که جهان سیاست را زیر و رو و تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح با معاویه به دلیل بی بصیرتی مردم بر امام حسن(ع) تحمیل شد

صلح با معاویه به دلیل بی بصیرتی مردم بر امام حسن(ع) تحمیل شد