مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:202023-12-25سياسي

روزنامه اینترنتی فراز مجرم شناخته نشد


سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت که این هیات در جلسه امروز دادگاه مطبوعات، به اتفاق  آراء مدیرمسئول روزنامه اینترنتی  فراز را مجرم نشناخت.

- سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت که این هیات در جلسه امروز دادگاه مطبوعات، به اتفاق  آراء مدیرمسئول روزنامه اینترنتی  فراز را مجرم نشناخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر نصراللهی درباره دادگاه مطبوعات امروز گفت: اتهام آقای علی م مرادی مدیر مسئول روزنامه اینترنتی فراز ایجاد اختلاف مابین اقشار جامعه از طریق طرح مسائل نژادی و قومی موضوع بند 4 ماده 6 قانون مطبوعات و نقض مصوبات 298 و 317059 مورخ 22 فروردین 1401 شعام در خصوص مدیریت فضای رسانه ای برای جلوگیری از ایجاد شکاف های مذهبی و نژادی میان دو ملت ایران و افغانستان بود که اعضای هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهم به اتفاق آراء او را مجرم ندانست.

وی افزود: متهم در بخشی از دفاعیات خود گفته که ما افغان هراسی و افغان ستیزی نکردیم بلکه از مهاجران قانونی دفاع و از مهاجران غیرقانونی و عدم ساماندهی آنها انتقاد کردیم؛ ضمن اینکه مصوبه شورای عالی امنیت ملی به ما ابلاغ نشده است.

نصراللهی در پایان گفت: رای دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات علی م مرادی مدیر مسئول روزنامه اینترنتی فراز که با شکایت دادستان عمومی و انقلاب تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه اینترنتی فراز مجرم شناخته نشد

روزنامه اینترنتی فراز مجرم شناخته نشد