مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:302024-01-02سياسي

توافق اولیه برای احداث آزادراه شیراز- بوشهر


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از انجام توافق اولیه برای احداث آزادراه شیراز ـ بوشهر خبر داد.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از انجام توافق اولیه برای احداث آزادراه شیراز ـ بوشهر خبر داد.

ابراهیم عزیزی امروز، 12 دی ماه در جمع خبرنگاران شیراز با اعلام این خبر گفت: این آزادراه نقش مهمی در کریدور شمال به جنوب کشور ایفا خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه قطعه نخست آزادراه شیراز ـ بوشهر، شیراز را از بن بست نجات می دهد، گفت: در نشستی که با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، وزارت دفاع و مسئولان استان های بوشهر و فارس برگزار شد، توافق اولیه مذکور حاصل شد.

عزیزی تصریح کرد: آزادراه شیراز ـ بوشهر موجب رونق اقتصادی و گردشگری نه تنها برای استان های جنوب کشور بلکه برای کل کریدور شمال به جنوب خواهد شد.

وی همچنین از دیگر تأثیر احداث این آزادراه تأثیر در تولید درآمد صادرات غیرنفتی عنوان کرد و افزود: با احداث این آزادراه اقدامات بزرگ، محرک و اثرگذار استان های بوشهر و فارس که نیازمند ارتباط جاده ای مناسب است، امکان پذیر می شود.

نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: با توجه به اتصال دریای شمال به جنوب کشور از طریق کریدور ایجاد شده در آزادراه مذکور، شاهد یک تحول بزرگ و اساسی در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق اولیه برای احداث آزادراه شیراز- بوشهر

توافق اولیه برای احداث آزادراه شیراز- بوشهر