مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:352023-12-30اقتصادي

ترانزیت یک و نیم میلیون تنی میان ایران و آذربایجان


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ترانزیت یک و نیم میلیون تن کالا بین 2 کشور ایران و آذربایجان گفت: توسعه روابط ایران و آذربایجان در بخش های مختلف مورد تاکید دو طرف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در آیین افتتاح گذرگاه مرزی آستارا و آذربایجان با اشاره به ترانزیت یک و نیم میلیون تن کالا بین 2 کشور ایران و آذربایجان اظهار  کرد: توسعه روابط ایران و آذربایجان در بخش های مختلف مورد تاکید دو طرف و رییس جمهور است زیرا این امر در نهایت باعث توسعه گیلان و کشور در عرصه های اقتصادی و تجاری می شود وی با اشاره به سیاست دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم گفت: یکی از سیاست ها و اهداف دولت سیزدهم توسعه ارتباط با همسایگان در حوزه های مختلف است.

وزیر راه و شهرسازی  با تاکید بر لزوم گسترش ارتباط تجاری میان ایران و آذربایجان افزود: این 2 کشور همسایه دارای ظرفیت خوبی به لحاظ تجاری هستند و در این مدت توسعه ترانزیتی بین ایران و آذربایجان در بخش های مختلف رشد قابل توجهی داشته است.

بذرپاش یکی از برنامه های وزارت راه را تقویت و توسعه شبکه ترانزیتی کشور دانست و گفت: در چند ماه گذشته کامیون داران برای عبور و مرور در مرزهای آستارا و جمهوری آذربایجان با مشکلاتی مواجه بودند، لذا احداث پل روگذر موقت پایانه مرزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت یک و نیم میلیون تنی میان ایران و آذربایجان

ترانزیت یک و نیم میلیون تنی میان ایران و آذربایجان