مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 22:252024-01-03سياسي

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه حمله تروریستی کرمان را محکوم کرد


سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پیام حادثه تروریستی کرمان را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پیامی حادثه تروریستی کرمان را محکوم و این اقدام رذیلانه را اوج زبونی و درماندگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانست که هنوز از نام سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی واهمه دارند.

متن بیانیه بدین شرح است: حادثه تروریستی کرمان که صدها نفر از مردم بی گناه کرمان و سراسر کشور که برای تجدید بیعت با سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی به این شهر سفرکرده بودند، به خاک و خون کشید باعث تأسف و ناراحتی هر وجدان بیداری شد.

امروز دشمنان ملت ایران دردمندتر و زبون تر از هر زمان دیگری به هر حیله و اقدامی متوسل می شوند تا بتوانند انتقام سال ها ناکامی و درماندگی خود را از نظام و انقلاب اسلامی بگیرند اما همه اقدامات آن ها بی نتیجه مانده و روسیاه تر از قبل میدان را ترک می کنند.

این بار و در جنایتی وحشیانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با به خاک و خون کشیدن صدها نفر از مردم مؤمن، انقلابی و درعین حال مظلوم و بی گناه کرمان و همچنین افرادی که از اقصی نقاط کشور خود را به این شهر رسانده بودند تا با سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت کنند اوج زبونی و درماندگی خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه حمله تروریستی کرمان را محکوم کرد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه حمله تروریستی کرمان را محکوم کرد