مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:252024-01-09سياسي

پیکر شهیده حادثه تروریستی کرمان در زادگاهش آرام گرفت


 مراسم تشییع پیکر شهیده سیده صغری حسینی فرد، یکی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان امروز، 19 دی ماه با حضور مردم و مسئولان در روستای دارالمیزان شهرستان مهر استان فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس  مراسم تشییع پیکر شهیده سیده صغری حسینی فرد، یکی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان امروز، 19 دی ماه با حضور مردم و مسئولان در روستای دارالمیزان شهرستان مهر استان فارس برگزار شد.

امروز شور دیگری در سراسر استان فارس و در منطقه دارالمیزان برپاست و مردم با وجود سرما به عشق شهیدی آمدند که در راه مکتب شهید سلیمانی به شهادت رسید.

فرش هایی از مشق عشق در کوچه پس کوچه های منطقه دارالمیزان از شهید گلکون کفن پهن کردند و مردم این منطقه از دل و جان در این مراسم حضور یافتند.

شهیده سیدصغری حسینی در تاریخ 13 دی ماه جاری در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به همراه فرزندش مجروح شد اما بعد از چند روز بستری در بیمارستان کرمان، به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

فرزند این شهید بزرگوار و هم چنین سیده زهرا نسیمی دیگر مجروح این حادثه تروریستی که از اهالی روستای دارالمیزان شهرستان مهر استان فارس هستند و مجروح شده بودند، از بیمارستان مرخص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهیده حادثه تروریستی کرمان در زادگاهش آرام گرفت

پیکر شهیده حادثه تروریستی کرمان در زادگاهش آرام گرفت