مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:152023-12-24اقتصادي

نقشه راه مهارم تورم در خراسان جنوبی طراحی و اجرا شود


استاندار خراسان جنوبی، خواستار طراحی و اجرای نقشه راه مهار تورم در استان شد و گفت: گزینه های مختلف برای کنترل تورم در این نقشه راه طراحی و اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست تخصصی مهار تورم در استان، اظهار کرد: باید در زمینه مهار تورم برای ماه های پیش رو از جمله ماه مبارک رمضان و سال جدید اقدامات جدی در دستورکار مسئولان متولی قرار گیرد.

   وی تأکید کرد: از همین الان باید رصد و کنترل بازار و بازرسی ها افزایش یابد و به نحو شایسته انجام شود.

  استاندار خراسان جنوبی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان به طور حتم جلسه ای را با محوریت معاونت هماهنگی امور استانداری استانداری برگزار کرده و با توجه به افزایش قیمت اجاره بها و مسکن، بر بنگاه های معاملاتی استان نظارت و کنترل جدی داشته باشند.

   قناعت عنوان کرد: در نقشه راه مهار تورم به طور حتم با محوریت معاونت اقتصادی استانداری تجدیدنظری بر نمونه گیری استان انجام شود و جلسات مهارم تورم به صورت هفتگی با محوریت معاون اقتصادی و ماهانه با محوریت استاندار برگزار شود.

  وی با بیان اینکه واردات برخی محصولات کشاورزی در راستای رفاه و معیشت مردم از کشور افغانستان پیگیری شود، خاطرنشان کرد: برخی محصولات کشاورزی از جمله پنبه، گرد و بادام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه مهارم تورم در خراسان جنوبی طراحی و اجرا شود

نقشه راه مهارم تورم در خراسان جنوبی طراحی و اجرا شود