مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:252023-12-31اقتصادي

پیرهادی: وضعیت آب تهران مطلوب نیست


عضو شورای شهر در رابطه با آمار جانباختگان به دلیل آلودگی هوا گفت: اگر به همین شکل پیش برویم تعداد جان باختگان به دلیل آلودگی هوا از شهدای هشت سال دفاع مقدس پیشی خواهد گرفت.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مهدی پیرهادی در دویست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از سال 1390 آبفا از 28 درصد از آبهای زیرزمینی استفاده می کرد اما در سال 1401 و امسال این میزان به بیش از 50 درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: وضعیت آب در تهران به هیچ عنوان مطلوب نیست.

او با بیان اینکه مجموعه های دولتی باید بیشتر از مردم صرفه جویی در مصرف آب را رعایت کنند، یادآور شد: مردم نیز باید صرفه جویی کنند تا از بحران ناشی از کمبود بارندگی خارج شویم.

پیرهادی با اعلام اینکه باید به سمت کاشت گونه های کم آب بر برویم، توضیح داد: متأسفانه در استفاده از وسایل کاهنده مصرف آب توجه کافی صورت نگرفته است.

از سویی دیگر استفاده بیش از حد از منابع آب زیرزمینی منجر به افزایش فرونشست ها شده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به ما می گویند چرا به این اندازه در مورد آلودگی هوا صحبت می کنم و باید سکوت کنم، گفت: بیش از 27 هزار نفر در کشور و 6 هزار و 398 نفر در تهران در طول یک سال به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرهادی: وضعیت آب تهران مطلوب نیست

پیرهادی: وضعیت آب تهران مطلوب نیست