مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:452024-01-15سياسي

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می شود


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث ناامیدی دشمن می شود.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث ناامیدی دشمن می شود.

مسلم مرادی امروز 25 دی ماه در جلسه هماهنگی کمیته های ستاد انتخابات شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش همه ما باید جلب مشارکت گسترده تر مردم در این انتخابات باشد تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه باشیم که در آن همه مردم بتوانند حضور یافته و رأی و نظر خود را در پای صندوق های رأی اعلام کنند.

وی تصریح کرد: مجریان برگزاری انتخابات با حفظ امنیت و سلامت انتخابات، زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم می کنند و این حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: مجریان برگزاری انتخابات با رعایت اصل بی طرفی و حفظ سلامت و امنیت انتخابات، بسترهای لازم جهت انتخاباتی پرشور را فراهم خواهند کرد.

مرادی اضافه کرد: در تاریخ 45 ساله بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، انتخابات در ایران در بالاترین ظرفیت مورد استفاده قرار داده شده است و قابل مقایسه با هیچ کشوری در دنیا نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می شود

حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمن می شود