مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 14:002023-12-29سياسي

هدف دشمن تزلزل بنیان خانواده است


هدف دشمن در اصل، تزلزل بنیان خانواده است نه کمی عقب رفتن روسری زنان یا دادن لقب آزادی به آن ها، دشمن قصد دارد با این کارها از ایجاد خانواده و به دنیا آمدن کودک جلوگیری کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه موقت تبریز گفت: هدف دشمن در اصل، تزلزل بنیان خانواده است نه کمی عقب رفتن روسری زنان یا دادن لقب آزادی به آن ها، دشمن قصد دارد با این کارها از ایجاد خانواده و به دنیا آمدن کودک جلوگیری کند.

حجت الاسلام احمد مطهری امروز (جمعه، هشتم دی ماه) در خطبه های نماز جمعه ، اظهار کرد: سخن گفتن از جایگاه زن بسیار پیچیده است، روز زن، روز ولادت زنی است که جان و روح پیامبر (ص) بود، ما اهل بیت (ع) را با یاد و نام بانوی دو عالم می شناسیم.

خداوند حضرت فاطمه (س) را فرشته ای در لباس انسان نامید و آرامش و تسکین جان پیامبر (ص) و نام حضرت فاطمه (س) در تمام کتاب های دینی دنیا آمده است.

وی ادامه داد: رضایت فاطمه (س) رضایت پیامبر (ص) و خداوند بود و غضب او غضب آنها، پیامبر (ص) هر وقت از مسافرت می آمد اول برای دیدن حضرت فاطمه (س) می رفت، صدای حضرت فاطمه (س) مایه آرامش حضرت بود.

او با بیان اینکه برخی مردم در صحبت با ما درباره عفاف و حجاب برخی زنان اظهار گله و ناراحتی می کنند، گفت: انقلاب همواره خادم زنان بوده است، به طوری که قبل از انقلاب اسلامی برخی زنان را وسیله ای برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن تزلزل بنیان خانواده است

هدف دشمن تزلزل بنیان خانواده است