مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:052024-01-14اقتصادي

باید در ساخت کالا به مرز دانش ورود کنیم/ ایجاد دو مجموعه ویژه انرژی در خوزستان


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به راه اندازی یک مرکز ویژه ازدیاد برداشت در اهواز، گفت: قصد داریم که به همت مراکز دانش بنیان، دو مجموعه ویژه انرژی در استان شکل دهیم؛ - ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به راه اندازی یک مرکز ویژه ازدیاد برداشت در اهواز، گفت: قصد داریم که به همت مراکز دانش بنیان، دو مجموعه ویژه انرژی در استان شکل دهیم؛ این مراکز به پایداری تولید و توسعه پایدار صنعت نفت خوزستان و رفع بیکاری کمک می کند.

علیرضا دانشی امروز (24 دی) در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان، اظهار کرد: نمایشگاه صنعت نفت، فرصت مغتنمی برای تبادل افکار و نزدیک شدن صنعت و صنعتگران با مراکز دانش بنیان و مراکز نیازمند به دانش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در نمایشگاه امسال صنعت نفت خوزستان، 281 مجموعه دانش بنیان و سازنده تجهیزات و قطعات، 27 مجموعه فنی و خدمات فنی و 47 مجموعه تامین کننده کالا، شرکت کرده اند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: تاکنون، حدود 19 هزار و 500 قلم کالا در کشور در بخش تجهیزات بالادستی بومی سازی شده است؛ در دولت سیزدهم نیز با تصمیم درست وزارتخانه، قرار شد برای ساخت کالاهای حساس و اساسی که اکنون در تحریم است و دولت گذشته را زمین گیر کرده بود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در ساخت کالا به مرز دانش ورود کنیم/ ایجاد دو مجموعه ویژه انرژی در خوزستان

باید در ساخت کالا به مرز دانش ورود کنیم/ ایجاد دو مجموعه ویژه انرژی در خوزستان