مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:102024-01-07اقتصادي

عدالت در پرداخت مالیات برای تولیدکنندگان کردستان برقرار شود


عدالت در پرداخت مالیات به ویژه برای تولیدکنندگان و واحدهای معدنی استان رعایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شوذب جباری ظهر امروز در مراسم گرامیداشت و تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی نمونه کردستان اظهار کرد: روز صنعت و معدن پیشران پیشرفت در گام دوم انقلاب نامگذاری شده است.

وی افزود: با توجه به ذخایر عظیم معدنی کشور و به ویژه استان کردستان، توان رشد و توسعه و رونق را باید از همین نقطه شروع کرد و سپس در سایر بخش های دیگر توسعه را شاهد باشیم.

جباری با تاکید براینکه موتور محرکه توسعه و پیشرفت استان در مرحله  نخست حوزه صنعت و معدن است، گفت: ارتقای بهره وری از ذخایر مهم ترین مسائل حوزه معادن است.

به گفته وی، صیانت از ذخایر ملی، ایجاد ارزش افزوده، کاهش هزینه های تولید، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری پایدار در تمامی ابعاد از دیگر نکات مهم این حوزه به شمار می روند.

  رییس خانه معدن استان کردستان تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از واحدهای تولیدی در استان کردستان نیمه فعال و غیرفعال هستند که باید بررسی و رفع مشکل شوند.

به گفته وی، رقابت در بازارهای امروزی و افزایش کیفیت محصول، بهبود فضای کسب و کار و اجرای کامل قوانین موجود در این حوزه از دیگر نکات قابل اهمیت برای توسعه  و پیشرفت در حوزه صنعت و معدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت در پرداخت مالیات برای تولیدکنندگان کردستان برقرار شود

عدالت در پرداخت مالیات برای تولیدکنندگان کردستان برقرار شود