مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 09:302024-01-14اقتصادي

تاکسی رانی باشت خواب یا بیدار؟


عدم فعالیت تاکسی های عمومی و تحت نظر تاکسیرانی شهرداری باشت از ساعت 21 به بعد به خصوص در سطح باشت بسیاری از شهروندان را ناراضی و موجب گلایه آنها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت؛ جمع زیادی از شهروندان باشتی در تماس با خبرنگار فارس از نبود تاکسی در شب ها از ساعت 21 به بعد در ایستگاه های تاکسی به خصوص در سطح شهر باشت ابراز گلایه مندی می کنند.

طبق گفته شهروندان باشتی از ساعت 20 به بعد تعداد تاکسی ها در مرکز شهر باشت به شدت کاهش یافته به طوری که از ساعت 21 به بعد رسماً تاکسی عمومی در مرکز شهر باشت پیدا نمی شود و این در حالی است که بیش از 50 خودرو شخصی تحت عنوان تاکسی موقت در باشت فعالیت می کنند.

به گفته یکی از شهروندان باشتی تاکسی ها از ساعت 20 به بعد به صورت خطی فعالیت نکرده و در صورت درخواست دربست و با کرایه بیشتر مسافران را جابجا می کند و این در توان بسیاری از خانواده ها نیست.

واضح است که اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه اکثراً از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کند و قطعاً در این فصل سرما برای خانواده های سخت  بوده و تا ساعت 21 شب، نبود تاکسی جای تعجب دارد؛ چرا که در بسیاری از شهرهای استان و کشور تاکسی ها تا بامداد فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی رانی باشت خواب یا بیدار؟

تاکسی رانی باشت خواب یا بیدار؟