مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 04:302024-01-19فناوري

خطرناک ترین فناوری های نمایشگاه «2024 CES»


در میان محصولات خیره کننده و کارآمد نمایشگاه فناوری «2024 CES»، محصولاتی نیز به چشم می خورند که نه تنها کارآمد نیستند، بلکه می توانند برای حریم شخصی و محیط زیست خطرناک باشند.

- در میان محصولات خیره کننده و کارآمد نمایشگاه فناوری 2024 CES ، محصولاتی نیز به چشم می خورند که نه تنها کارآمد نیستند، بلکه می توانند برای حریم شخصی و محیط زیست خطرناک باشند.

بهترین محصولات نمایشگاه فناوری 2024 CES در لاس وگاس، در تبلیغات بازاریابی رخنه می کنند تا نوآوری هایی را آشکار سازند که می توانند زندگی را بهبود ببخشند.

به نقل از فست کمپانی، در برابر بهترین محصولات فناوری، محصولاتی نیز در نمایشگاه فناوری 2024 CES ارائه شدند که یک گروه از متخصصان آنها را بدترین های نمایشگاه توصیف کرده اند و معتقدند که ممکن است به ما یا جامعه و سیاره ما به شیوه های بسیار بد آسیب برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروهی از مصرف کنندگان و حامیان حریم خصوصی که جوایز را قضاوت می کنند، گفتند: این محصولات از ماشین های چمن زنی که به راحتی قابل هک شدن هستند گرفته تا هدفون های 300 دلاری که در عرض دو سال از کار می افتند، ایمنی ما را به خطر می اندازند، مصرف بی رویه را تشویق می کنند و به نقض حریم خصوصی منجر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرناک ترین فناوری های نمایشگاه «2024 CES»

خطرناک ترین فناوری های نمایشگاه «2024 CES»