مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:162023-12-27سياسي

آغاز به کار دومین دوره همایش ملی سیاست خارجی ایران در کرمان


دومین دوره همایش ملی سیاست خارجی ایران در دو محور اصلی ساختار سیاستگذاری خارجی و مسائل و موضوعات سیاست خارجی ایران در دانشگاه بین المللی شهید باهنر کرمان آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، دومین دوره همایش ملی سیاست خارجی ایران صبح امروز در دو محور اصلی ساختار سیاستگذاری خارجی ایران و مسائل و موضوعات سیاست خارجی ایران در تالار وحدت دانشگاه بین المللی شهید باهنر کرمان آغاز به کار کرد.

محمود غفوری رییس دومین همایش ملی سیاست خارجی ایران در آیین آغاز به کار این همایش با تشکر از همراهی دانشگاه شهید باهنر کرمان برای برگزاری این همایش با بیان اینکه بخش سیاست خارجی دانشگاه شهید باهنر کرمان در سال 86 با پذیرش 87 دانشجو کار خود را آغاز کرد، گفت: امروز تعدادی از دانشجویان این دانشگاه رتبه های عالی در سطح کشور کسب کرده اند و در حال حاضر 11 عضو هیأت علمی در این بخش فعالیت می کنند.

رییس دومین همایش ملی سیاست خارجی ایران با اشاره به اینکه نخستین دوره این همایش در دوران کرونا برگزار شد و کاملاً برخط بود، افزود: خوشبختانه دومین دوره این همایش، امسال به صورت حضوری برگزار می شود و امیدوار هستیم هرساله بتوانیم این همایش را به صورت حضوری برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار دومین دوره همایش ملی سیاست خارجی ایران در کرمان

آغاز به کار دومین دوره همایش ملی سیاست خارجی ایران در کرمان