مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 14:352024-01-04سياسي

سعید تابلویی؛ رزمنده ای گمنام اما برجسته بود


جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه سعید تابلویی؛ رزمنده ای گمنام اما بسیار برجسته بود گفت: سعید نمونه بارز مرنج و مرنجان بود.

- ظهر امروز مراسم گرامیداشت هفتمین روز درگذشت رزمنده و جانباز دفاع مقدس، سعید تابلویی، جانشین طرح و عملیات لشکر 32 انصارالحسین(ع) در دوران دفاع مقدس در مسجد مهدیه همدان برگزار شد.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور در این مراسم با بیان اینکه سعید تابلویی از جمله کسانی بود که در لباس جهاد و شهادت به عهدی که با خدا بست تا پایان عمر دنیوی خود پا برجاماند اظهار کرد: شهید به رحمت خداوند چشم دوخته و خداوند شهید را دعوت می کند و اگر ما نیز در این مجالس حضور پیدا می کنیم، دعوت شده ایم.

سردار مهدی روحانی با اشاره به اینکه سعید تابلویی بارها در دوران جنگ زخمی شده بود اما شهید نشد چراکه قرار بود در راهی که هست باشد افزود: سعید در دوران حیات خود، کسی را رنجیده نکرد، صبور، ساکت و اهل عمل بود.

وی با تاکید به اینکه سعید همیشه قرآن کریم را همراه داشت و در خلوت قرائت می کرد گفت: او در شناسایی خاک دشمن هم ذکر می گفت و قرآن می خواند.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه سعید یکی از نمونه های برجسته پیشاهنگان سپاه بود افزود: او یکی از نیروهای برجسته ای بود که تمام خاک دشمن را گمنام شناسایی می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید تابلویی؛ رزمنده ای گمنام اما برجسته بود

سعید تابلویی؛ رزمنده ای گمنام اما برجسته بود