مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:472024-01-09سياسي

وزیر بهداشت: آمارهای پویش سلامت در مناطق شهری هشدار دهنده است


آمارهای به دست آمده از پویش ملی سلامت تا کنون به ویژه در مناطق شهری هشدار دهنده است؛ چراکه سبک زندگی و تغذیه در مناطق شهری، وضعیت مناسبی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی،وزیر بهداشت در نشست اعطای اعتبارنامه منتخبان ششمین دوره شورای عالی سازمان نظام پرستاری بر اهمیت همکاری و هم افزایی وزارت بهداشت و سازمان نظام پرستاری برای تحقق اهداف مشترک و کاربردی تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کوتاه بودن عمر مسئولیت، گفت: باید قدر لحظات مسئولیت را بدانیم؛ خداوند این فرصت را به منتخبان ششمین دوره شورای عالی سازمان نظام پرستاری داده که مدتی از عمر خود را برای خدمت به جامعه پرستاری، اختصاص دهند.

وزیر بهداشت پرستاران ایرانی را از بهترین پرستاران دنیا دانست و عنوان کرد: در حادثه تروریستی هفته گذشته در کرمان همچون سایر برهه ها و بحران ها، شاهد ایثارگری و رشادت نیروهای بهداشتی، درمانی و پرستاران بودیم.

برخی امدادگران ما برای نجات مجروحان ، خود دچار مجروحیت شدند که نشان دهنده اوج ایثار آنهاست.

عین اللهی با بیان این که بلافاصله پس از حمله تروریستی، فوج عظیمی از نیروهای بهداشتی و درمانی داوطلب برای خدمتگزاری به مجروحان حادثه تروریستی به کرمان، عزیمت کردند، گفت: جامعه سلامت در حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: آمارهای پویش سلامت در مناطق شهری هشدار دهنده است

وزیر بهداشت: آمارهای پویش سلامت در مناطق شهری هشدار دهنده است