مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:252024-01-16اجتماعي

لزوم آشنایی زنان با اهمیت موضوع حفاظت از محیط زیست


مدیر مرکز خدمات تخصصی محیط زیست و آلودگی محیطی جهاد دانشگاهی یزد بر لزوم آشنایی زنان با اهمیت موضوع حفاظت از محیط زیست، نقش آنها را در ترویج فرهنگ حفاظت و دغدغه مند کردن اعضای خانواده قابل توجه خواند.

- ایسنا/یزد مدیر مرکز خدمات تخصصی محیط زیست و آلودگی محیطی جهاد دانشگاهی یزد بر لزوم آشنایی زنان با اهمیت موضوع حفاظت از محیط زیست، نقش آنها را در ترویج فرهنگ حفاظت و دغدغه مند کردن اعضای خانواده قابل توجه خواند.

مائده دهقانی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر نقش زنان و خانواده در کاهش آلودگی ها و اثرات مخرب بر محیط زیست، اظهار کرد: زنان عامل اصلی انتقال فرهنگ محافظت از محیط زیست به نسل آینده هستند به طوری که کودکان از آغاز تولد شیوه فرهنگ زیستن و ارتباط با محیط را از مادر خود می آموزند.

وی گفت: چنانچه زنان ما فرهنگ حفاظت از محیط زیست و قانونمندی اکوسیستم را به خوبی بشناسد می توانند به خوبی این میراث معنوی را به نسل آینده منتقل کنند.

دهقانی با بیان این که بانوان می توانند در بهبود محیط زیست، جلوگیری از آلودگی و حفظ آن و همچنین توجه به سالم سازی محیط زیست نقش موثری ایفا کنند، بر ترویج این دغدغه مندی در بین بانوان جهت بسط آن در بین خانواده ها تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آشنایی زنان با اهمیت موضوع حفاظت از محیط زیست

لزوم آشنایی زنان با اهمیت موضوع حفاظت از محیط زیست