مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 14:152023-12-28سياسي

سردار سلیمانی؛ جهانی ترین سردار ایرانی


همایش بزرگ دختران حاج قاسم با حضور جمعی از دختران دانش آموز، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه همایش بزرگ دختران حاج قاسم با حضور جمعی از دختران دانش آموز، همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امروز(هفتم دی) در این همایش که در حسینیه شهدای کرمانشاه برگزار شد، هدف از برپایی این همایش را گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: برپایی این نوع همایش ها زمینه ساز پرورش امثال حاج قاسم می شود.

وی با بیان اینکه باید ویژگی های حاج قاسم را برای دانش آموزان تبیین کنیم، گفت: باید ویژگی های حاج قاسم به عنوان جهانی ترین سردار ایرانی را در دانش آموزان تقویت کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از ایمان به خدا به عنوان اولین و مهم ترین ویژگی شخصیتی حاج قاسم یاد کرد و افزود: حاج قاسم با تکیه بر این ویژگی اخلاقی توانست به چهره ای جهانی تبدیل شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اخلاص در عمل به عنوان دومین ویژگی برجسته شخصیتی سردار دل ها یاد کرد و افزود: حاج قاسم فقط و فقط برای رضای خداوند کار می کرد و گواه این مدعا اینکه زمانی که به وی پیشنهاد کاندیداتوری ریاست جمهوری را دادند، قبول نکرد و گفت من باید در جبهه های جنگ باشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی؛ جهانی ترین سردار ایرانی

سردار سلیمانی؛ جهانی ترین سردار ایرانی