مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:552024-01-15فرهنگي

امرالله احمدجو: به دوره طلایی خلق اثر اهمیت بدهیم/ ماجرای کشف استعداد 2 نوجوان


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امرالله احمدجو نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به برگزاری المپیاد فیلم سازی نوجوانان و تأثیر آن در آینده سینمای ایران گفت: - امرالله احمدجو معتقد است روح و ذهن افراد در دوره نوجوانی به شدت فعال، زاینده و بی باک است از این رو این دوره، زمان طلایی برای خلق اثر درخور است و نباید از دست برود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امرالله احمدجو نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به برگزاری المپیاد فیلم سازی نوجوانان و تأثیر آن در آینده سینمای ایران گفت: جای استعدادیابی، آموزش فیلم سازی و فراهم کردن امکانات آموزشی و حتی تولید فیلم برای نوجوانان به شدت در سینمای ایران خالی بود.

خوشبختانه چند سالی است که به واسطه برگزاری المپیاد فیلم سازی نوجوانان، به این نقص پرداخته شده و دست اندرکاران این رویداد درحال برطرف کردن آن هستند.

وی افزود: استعدادیابی، تشخیص استعداد افراد در حوزه های گوناگون فیلم سازی و چگونگی تشخیص آن حتی برای خود افراد هم بسیار مشکل است و قطعاً فرمول و روشی دارد که اگر برگزارکنندگان المپیاد به آن مسلط باشند، برگزاری این رویداد بسیار مبارک و باعث امیدواری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امرالله احمدجو: به دوره طلایی خلق اثر اهمیت بدهیم/ ماجرای کشف استعداد 2 نوجوان

امرالله احمدجو: به دوره طلایی خلق اثر اهمیت بدهیم/ ماجرای کشف استعداد 2 نوجوان