مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 21:102023-12-31سياسي

عضو شورای شهر سی سخت: همه ما 5 نفر در انحلال شورا مقصر بودیم


در نشست رسمی انحلال شورای اسلامنی شهر سی سخت موضوعاتی مطرح شد از جمله این که هر 5 نفر در انحلال شورا نقش داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، پایان کار و فعالیت شورای اسلامی دوره ششم شهر سی سخت رسما توسط فرماندار دنا به اعضای شورای منحل شده ابلاغ شد.

شعبانی فرماندار دنا در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن  گفت: فلسفه وجودی شورا بر اساس سوره شورا بوده که در قرآن آمده است حجت را بر همه ما تمام کرده و در قانون اساسی جمهوری اسلامی برای اعضای شورا مشخص کرده است.

وی گفت: مردم شهر سی سخت پای صندوق های رای آمدند و تعدادی را به عنوان نماینده خود انتخاب کردند که ما هم به رای مردم احترام می گذاریم ولی استحضار دارید از همان ابتدای شروع به کار شورای دوره ششم خدماتی انجام دادند مصوباتی داشتند ولی اختلاف سلیقه های موجود درون شورا باعث تنش و اختلافاتی شد که باعث کند شدن روند حل مشکلات مردم گردید و باعث شد اعضای شورا درگیر این تنش ها شوند، اختلافات شدت گرفت و ماحصل این شد که امروز شورای اسلامی دوره ششم شهر سی سخت رسما منحل شود.

فرماندار دنا عنوان کرد: اختلافات به حدی بالا گرفت که هیئت حل اختلاف استان متشکل از استاندار، رییس دادگستری، دو تن از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و عضو دیگری به این مهم ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر سی سخت: همه ما 5 نفر در انحلال شورا مقصر بودیم

عضو شورای شهر سی سخت: همه ما 5 نفر در انحلال شورا مقصر بودیم