موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:402024-01-16اقتصادي

سرمایه گذاری 990 میلیارد تومانی دولت سیزدهم در شهرستان گالیکش


از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از 990 میلیارد تومان سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی و اقتصادی در این شهرستان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گالیکش، محمدرضا میرنیا عصر امروز در دیدار استاندار گلستان با مردم شهر ینقاق در سالن ورزشی شهدای ینقاق اظهارکرد: اقدامات خوبی در شهرستان گالیکش در دولت سیزدهم انجام شده و از سال 1400 تا 1402 در حوزه پروژه های اقتصادی در دهه فجر و هفته های دولت در این سالها، تعداد 784 پروژه با اعتبار 201 میلیارد و 136 میلیون تومان و اشتغال هزارو 260 نفر انجام شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه عمرانی، تعداد 589 پروژه با اعتبار 789 میلیارد و 406 میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

فرماندار شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد:  از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در مجموع هزارو 373 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار 990 میلیارد و 542 میلیون ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: در دو سال و اندی از عمر دولت سیزدهم، تعداد 17 پروژه اقتصادی و 27 پروژه عمرانی با سرمایه گذاری مجوع 54 میلیارد و 358 میلیارد تومان انجام و به بهره برداری رسیده است.

میرنیا با اشاره به مرتع 10 هکتاری شهر ینقاق گفت: خوشبختانه با دفاع های خوب در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان، توانستیم مرتع 10 اکتاری از این شهر را به شهر ینقاق برگردانیم و با اجازه استاندار، قرار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 990 میلیارد تومانی دولت سیزدهم در شهرستان گالیکش

سرمایه گذاری 990 میلیارد تومانی دولت سیزدهم در شهرستان گالیکش