مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:352024-01-11سياسي

آقای فرماندار، دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!


فرماندار اسفراین در جلسه شورای اداری در حالی از ارتباط و تعامل با رسانه ها سخن می گوید که خود ارتباط و تعاملی با هیچ رسانه ای ندارد و تاکنون در 3 سال تصدی فرمانداری این شهرستان هیچ نشست خبری با رسانه ها برگزار نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، فهمیه نیکزاد، ماجرا از این قرار است که مردی خروسی داشت که به پشت بام فرار کرد و به خانه یکی از همسایه ها رفت، صاحب خروس هم در خانه همسایه ها را می زد و دنبال خروسش می گشت، مردی که خروس در خانه اش بود ناگهان صدای در را شنید و چون حدس زد صاحب خروس باشد، آن را بلافاصله زیر عبایش پنهان کرد و در را باز کرد.

تا مرد را دید که نشانی خروس را می گرفت سریع گفت: به حضرت عباس قسم خروست به خانه من نیامده است ،  ولی دم خروس که از گوشه عبای مرد بیرون زده بود بهترین شاهد بر دروغ بودن حرف آن مرد داشت، صاحب خروس هم نگاهی به مرد انداخت و گفت: دم خروس را باور کنم یا قسم حضرت عباس را! .

این داستان آموزنده اما کوتاه شباهت بسیاری به اوضاع این روزهای جلسات شورای اداری شهرستان اسفراین دارد دارد.

جلسه شورای اداری اسفراین که با حضور فرماندار، امام جمعه و مسوولین ادارت و نهادهای شهرستان برگزار شد و به مدت 2 ساعت به طول انجامید بعد سخنان امام جمعه محترم چند تن از مسوولین ادارات و نهادها گزارشی از عملکرد و اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای فرماندار، دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!

آقای فرماندار، دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!