مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:302024-01-20پزشكي

زنان ایرانی؛ درون گراتر از مردان!


یک متخصص روان شناس بالینی و جامعه شناس با تأکید بر اینکه فرد درون گرا لزوماً علائم افسردگی را ندارد و فاقد این علائم است، گفت: بعضی از افراد، - ایسنا/اصفهان یک متخصص روان شناس بالینی و جامعه شناس با تأکید بر اینکه فرد درون گرا لزوماً علائم افسردگی را ندارد و فاقد این علائم است، گفت: بعضی از افراد، درون گرایی را با بیماری روحی روانی اشتباه می گیرند، درون گرایی یک بیماری نیست و با در خود فرورفتگی و افسردگی تفاوت دارد.

بسیاری از زنان درون گراتر از مردان هستند و با افزایش سن گرایش به سمت درون گرایی برای یافتن انگیزه ملموس تر می شود.

علیرضا عابدین در گفت وگو با ایسنا، درباره ویژگی افراد درون گرا و تفاوت آنها با افراد افسرده، اظهار کرد: درون گرایی و برون گرایی دو قطب یا دو سر یک طیف مرتبط با جهت انرژی روانی است.

اگر انرژی و حواس فرد نسبت به محیط بیرون مربوط شود به برون گرایی خاتمه پیدا می کند؛ اما اگر انرژی و حواس فرد نسبت به درون معطوف شود به درون گرایی مشهود است.

البته این گرایش ها نسبی است چرا که یک فرد کاملاً درون گرا و برون گرا نیست، انسان طبیعتاً نسبت با یکی از این دو گرایش به دنیا می آید.

وی با بیان اینکه ما باید تمرین بر هر دو گراش داشته باشیم تا بتوانیم آن ها را به حداکثر پتانسیل های خود برسانیم، افزود: بدیهی است قطبی که ضعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان ایرانی؛ درون گراتر از مردان!

زنان ایرانی؛ درون گراتر از مردان!