مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 04:302024-01-17پزشكي

9 دلیل که از مصرف کربوهیدرات ها نترسید


مصرف کربوهیدرات یکی از بحث های داغ در علم تغذیه است؛ این گروه از مواد غذایی درست مانند چربی ها متهم به افزایش وزن، بیماری های قلبی و مشکلات مختلف دیگر هستند، - اما باید بدانید که سالم ترین غذا های دنیا سرشار از کربوهیدرات هستند و فقط مصرف بیش از اندازه آن مضر است.

در همه جای جهان، غذا ها اغلب سرشار از کربوهیدرات هستند و در بسیاری از رژیم های غذایی حتی رژیم های مربوط به کاهش وزن، دیابت و سایر بیماری ها نیز کربوهیدرات گنجانده می شود.

پس دیگر از مصرف کربوهیدرات ها نترسید چرا که ما در اینجا برای شما 9 دلیل می آوریم که چرا نباید از مصرف کربوهیدرات ها اجتناب کنید.

1.

کربوهیدرات ها به طور منحصر چاق کننده نیستند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دانشمندان در گذشته این فرضیه را مطرح کردند که کربوهیدرات ها بیشتر از چربی و پروتیین خطر چاقی را افزایش می دهند.

آن ها معتقد بودند؛ کربوهیدرات ها به دلیل توانایی آن ها در افزایش سطح انسولین و ذخیره کالری به عنوان چربی، علت اصلی چاقی هستند.

البته این نظر درست است که مصرف بیش از حد هر ماده مغذی تامین کننده کالری، چربی، کربوهیدرات یا پروتیین می تواند یک دستورالعمل موثر برای افزایش وزن باشد، اما هیچ شاهد قانع کننده ای این ایده را تایید نمی کند که رژیم های غذایی پر کربوهیدرات به ویژه چاق کننده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دلیل که از مصرف کربوهیدرات ها نترسید

9 دلیل که از مصرف کربوهیدرات ها نترسید