مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:102023-12-29سياسي

97 درصد زیرساخت های مخابراتی مازندران برای انتخابات فراهم شد


مدیر منطقه مخابرات مازندران درباره تجهیزات مخابراتی برای برگزاری انتخابات گفت: 97 درصد از زیرساخت های ارتباطی استان برای زمان انتخابات مهیاست و سه درصد باقیمانده نیز تا پایان ماه جاری آماده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، علی نوروزی صبح امروز در مراسم بهره برداری از پروژه فیبر نوری شهرستان سوادکوه از سلسله طرح های نجما در محل شهرک صنعتی شورمست، اظهار کرد: با افتتاح این طرح سرعت آپلود و دانلود اینترنت در منطقه 100 برابر افزایش پیدا خواهد کرد و بستر برای پروژه های هوشمندسازی اقتصادی ، تجاری، فرهنگی و غیره مهیا خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری ها برای طرح های مخابراتی گفت: پیشنهادات خود را به نمایندگان مجلس ارائه دادیم و با کمک آنها در مجلس ارائه و مصوب شد ، این اتفاق سبب شد تا با تهاتر بدهی های شرک های ذیل اصل 44 ، مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد تومان صرفه جویی کنیم.

نوروزی تصریح کرد: ما در دو نقطه از استان فیبر نوری نداشتیم که جویبار و سوادکوه بود از این رو با همکاری فرماندار سوادکوه عزم خودمان را جذب کردیم که هرچه توان داریم در منطقه بگذاریم.

مدیر منطقه مخابرات مازندران اعلام کرد: تاکنون پروژه فیبر نوری در سه شهر شیرگاه ، زیراب و پل سفید اجرا شد و امروز شاهد افتتاحیه شهرستان سوادکوه در پل سفید هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد زیرساخت های مخابراتی مازندران برای انتخابات فراهم شد

97 درصد زیرساخت های مخابراتی مازندران برای انتخابات فراهم شد