مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 12:502024-01-04سياسي

مسوولان شهرستان باشت اقدام جنایتکارانه کرمان را محکوم کردند


با ارسال پیام های جداگانه مسوولان شهرستان باشت اقدام جنایتکارانه کرمان را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت؛ امام جمعه باشت، فرماندار و مسئولان این شهرستان با صدور پیام های جداگانه ای، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان، حادثه تروریستی چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی را محکوم کرد.

نادر گرامی فرماندار باشت در پیامی آورده است دریافت خبر تلخ و اندوه بار حمله تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، که منجر به شهادت جمعی از هم وطنان عزیز شد، قلب های همه ما را به درد آورد.

امروز که رژیم کودکش اسراییل در همه زمینه ها در مقابل جبهه مقاومت قافیه را باخته است سعی دارد به انحاء مختلف و در تلاشی مذبوحانه، در پی جبران شکست مفتضحانه خود باشد.

آن ها که در یک حرکت ددمنشانه سردار جبهه مقاومت را شب هنگام به شهادت رساندند امروز هم در سالگرد سردار دل های آزادگان جهان، باز نتوانستند عظمت و بزرگی حاج قاسم را تحمل کنند و این بار با حرکت پلید و ناجوانمردانه ی خود در به شهادت رساندن تعدادی از هم وطنان با اقدامی تروریستی، یک بار دیگر خوی شیطانی خود را به نمایش گذاشتند.

اما این سیاه رویان عصر حاضر بدانند که ملت ما نه تنها هیچ گاه به واسطه این قبیل تحرکات مذبوحانه از آرمان های مقدس خود و عشق ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان شهرستان باشت اقدام جنایتکارانه کرمان را محکوم کردند

مسوولان شهرستان باشت اقدام جنایتکارانه کرمان را محکوم کردند