مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:352024-01-07سياسي

بیماران پروانه ای صاحب سرپناه می شوند


تفاهمنامه ای بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بهزیستی به امضا رسیده تا با شناسایی بیماران پروانه ای که تحت پوشش بهزیستی بوده و یا از خدمات این نهاد بهره مند نیستند، - صاحب مسکن شوند.

مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی حساب 100 امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در قالب تفاهمنامه سه جانبه ساخت مسکن برای 500 خانوار دارای بیمار پروانه ای در کشور اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از مهر، فرهاد خاکی پور پیش از ظهر یکشنبه در نشست منطقه ای مسئولان حساب 100 امام بنیاد مسکن منطقه شمالغرب کشور در اردبیل اظهار کرد: این تفاهمنامه بین بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بهزیستی به امضا رسیده تا با شناسایی بیماران پروانه ای که تحت پوشش بهزیستی بوده و یا از خدمات این نهاد بهره مند نیستند، صاحب مسکن شوند.

وی خاطرنشان کرد: در گام نخست 500 خانواده دارای بیمار پروانه ای صاحب سرپناه شده و دغدغه این خانواده ها از بابت مسکن رفع می شود.

مدیرکل دفتر مشارکت های مردمی حساب 100 امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با قدردانی از میزبانی اردبیل در نشست منطقه ای مدیران دفاتر حساب 100 امام بنیاد مسکن شمالغرب کشور بیان کرد: ما نقطه نظرات اصلاحی همکاران را در جلسه هیئت امنای حساب 100 مطرح می کنیم تا شاهد گره گشایی از مشکلات موجود و رفع خلاها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران پروانه ای صاحب سرپناه می شوند

بیماران پروانه ای صاحب سرپناه می شوند