مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 08:052023-12-25سياسي

اما و اگرهای اجرای طرح ملی مسکن در مازندران


اوضاع مسکن در مازندران سال به سال نگران کننده تر می شود و به باور کارشناسان اگر این وضعیت ادامه یابد در آینده نزدیک شاهد بحران مسکن در این استان خواهیم بود.

- خبرگزاری فارس استان مازندران-سرویس اجتماعیبحران مسکن در مازندران، معضلی که از سال ها و دهه های گذشته دامن گیر استان مازندران شده و اجرای ضعیف طرح های مسکن مهر و مسکن ملی طی دولت های احمدی نژاد و روحانی در مازندران به شدت این بحران افزوده است.

کمبود زمین مسکونی در این استان به دلیل اقلیم و شرایط خاص آب و هوایی که دارد، همچنین نبود عزم و اراده کافی از سوی مجریان طرح، موجب شده مازندران در اجرای طرح مسکن مهر از استان های دیگر عقب بماند و متاسفانه پس از گذشت یک و نیم دهه هنوز مسکن مهر شهرهایی چون ساری تکمیل نشده باشد.

از طرفی عدم استمرار مسکن مهر یا طرح هایی مشابه در دولت روحانی و مسکوت گذاشتن آن، موجب شده اوضاع مسکن در مازندران با توجه به رکود حاکم بر اقتصاد کشور و کاهش ساخت و ساز شهروندان، رو به افول نهد و دشواری های این حوزه بیشتر شود.

انتخابات 1400 و شعار آیت الله رییسی مبنی بر ساخت یک میلیون مسکن در هر سال، بارقه امیدی برای بسیاری از مردم مازندران و سایر نقاط کشور به ویژه اقشار ضعیف گردید و موجب شد بسیاری از آن ها آرای خود را در سبد وی بریزند تا شاید از این راه بتوانند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اما و اگرهای اجرای طرح ملی مسکن در مازندران

اما و اگرهای اجرای طرح ملی مسکن در مازندران