مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:152023-12-26سياسي

اخبار سیاسی 5دی؛ تاکید بر انتقام از رژیم صهیونیستی/خاطره ای از یک مامور حفاظت سپاه


«شهادت سید رضی موسوی»، «نشست خبری سخنگوی دولت»، «سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی»و«قیمت بنزین»از موضوعات مهم خبری پنجم دی 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- شهادت سید رضی موسوی ، نشست خبری سخنگوی دولت ، سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی و قیمت بنزین از موضوعات مهم خبری پنجم دی 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حمله موشکی جنایتکارانه دیروز دوشنبه - چهارم دی 1402 -رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به دمشق سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه بود.

او مستشار نظامی رسمی ایران در سوریه بود و اقدام صهیونیست ها در شهادت رساندن ایشان برخلاف کنوانسیون های بین المللی است؛ بنابراین حق مقابله برای کشور قربانی (ایران) محفوظ است و به صورت طبیعی پاسخ این جنایت در شرایط و زمان مناسب داده خواهد شد.

در واکنش به این جنایت رژیم صهیونیستی، حجت الاسلام حسین طائب نیز در ابتدای نشست خبری امروز خود با اشاره به اقدام جنایتکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به منطقه مسکونی سوریه، اظهار کرد: سردار سید رضی موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 5دی؛ تاکید بر انتقام از رژیم صهیونیستی/خاطره ای از یک مامور حفاظت سپاه

اخبار سیاسی 5دی؛ تاکید بر انتقام از رژیم صهیونیستی/خاطره ای از یک مامور حفاظت سپاه