مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:502024-01-17اقتصادي

تکمیل فاضلاب شهری اردستان نیازمند 500 میلیارد تومان اعتبار است


مدیر آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: برای اتمام کامل فاز 2 و 3 تصفیه خانه و شبکه فاضلاب شهر اردستان 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- ایسنا/اصفهان مدیر آب و فاضلاب شهرستان اردستان گفت: برای اتمام کامل فاز 2 و 3 تصفیه خانه و شبکه فاضلاب شهر اردستان 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

علی عباسی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تصفیه خانه اردستان از سال 1386 به بهره برداری رسیده است و از آن زمان تاکنون نواقصی داشته است.

تصفیه خانه اردستان مشکلات زیادی دارد ولی سعی کردیم با اقدامات انجام شده خروجی آب تصفیه خانه استاندارهای ضروری زیست محیطی را داشته باشد.

وی افزود: با مجموعه آزمایش های انجام شده تصفیه خانه شهری اردستان از نظر استاندارهای زیست محیطی بار آلودگی شیمیایی و بیولوژیکی آن در حد استاندارهای زیست محیطی است و نتایج آزمایشگاه های معتمد سازمان محیط زیست نیز به ادارات مربوطه ارسال شده است.

مدیر آب و فاضلاب اردستان، گفت: اداره محیط زیست شهرستان اردستان بدون هیچ گونه عدد و ارقام و ذکر مشکلاتی اعلام می کند تصفیه خانه اردستان آلودگی زیست محیطی دارد، در صورتی که بارها به سازمان محیط زیست اعلام کردیم با دلایل و موارد مشکلات تصفیه خانه اردستان را اعلام کند، ولی تاکنون هیچ گونه موردی به آب و فاضلاب شهرستان اردستان اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فاضلاب شهری اردستان نیازمند 500 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل فاضلاب شهری اردستان نیازمند 500 میلیارد تومان اعتبار است