مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:302024-01-20سياسي

بسیج از هر تریبونی برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مجمع عالی بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی به انتخابات 11 اسفند در استان زد و گفت: - فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات 11 اسفند گفت: بسیجیان هر کجا که تریبون در اختیار دارند برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار حمید خرمدل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در مجمع عالی بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی به انتخابات 11 اسفند در استان زد و گفت: صحبتی با شما بسیجیان نخبه در استان کهگیلویه و بویراحمد دارم که باید انتخابات را جدی گرفته، زیرا با حجم شدیدی از تبلیغات دشمن از خبر گرفته تا عکس نوشته برای دلسرد کردن مردم مواجه هستیم.

سردارخرمدل افزود: دشمن با حجم وحشتناکی از تبلیغات خود برای مأیوس کردن مردم به میدان آمده تا با تحریف و تخریب جلوی حضور مردم را در انتخابات بگیرد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای شرکت کننده در مجمع عالی بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز وظیفه مهم شما و ما اجرا کردن فرمان مقام معظم رهبری در مشارکت حداکثری است البته نباید دلخوش به مشارکت گذشته در استان باشیم بلکه باید سعی کنیم مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج از هر تریبونی برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کند

بسیج از هر تریبونی برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کند