مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:412023-12-31سياسي

سیاست های دولت سیزدهم اقتدار جمهوری اسلامی را در عرصه های بین المللی رقم زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در شورای اداری استان که با حضور سخنگوی وزارت امور خارجه برگزار شد، با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: بعد از استقرار دولت سیزدهم شاهد تحول در حوزه های مختلف در وزارتخانه ها و سازمان های دولتی هستیم که یکی از این مجموعه ها وزارت امور خارجه است.

وی به سفر رییس جمهور و وزیر امور خارجه به سازمان ملل و تمایل بسیاری از کشورهای ابرقدرت برای دیدار با آنان اشاره کرد و گفت: اکنون اقتدار جمهوری اسلامی را در عرصه های بین المللی شاهد هستیم.

قناعت با اشاره به عضویت جمهوری اسلامی ایران در شانگهای، گروه بریکس، اتحادیه اوراسیا و برقراری ارتباط با عربستان، ادامه داد: دولت سیزدهم دیپلماسی عزتمندانه را جایگزین دیپلماسی التماسی کرد و در همین راستا موفقیت های بزرگی به دست آورده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نشان داد زبان دنیا را بلد است، عنوان کرد: وزارت امور خارجه به سفرهای خارجی بسنده نکرده و معاونین وزیر امور خارجه به سفرهای استانی هم توجه دارند.

استاندار خراسان جنوبی در پایان و با اشاره به یکی از دستور کارهای  جلسه شورای اداری بر حضور منظم مدیران در نماز جماعت ادارات و محلات برای دیدار چهره به چهره با مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های دولت سیزدهم اقتدار جمهوری اسلامی را در عرصه های بین المللی رقم زد

سیاست های دولت سیزدهم اقتدار جمهوری اسلامی را در عرصه های بین المللی رقم زد