مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 14:052023-12-24اجتماعي

سند توسعه آموزش های فنی و حرفه ای فارس تدوین می شود


مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به سفر معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به شیراز گفت: در این سفر مقرر شد سند توسعه فنی و حرفه ای استان تدوین و به وزارتخانه ارسال شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به سفر معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به شیراز گفت: در این سفر مقرر شد سند توسعه فنی و حرفه ای استان تدوین و به وزارتخانه ارسال شود.

محمدخلیل عسکری امروز، 3 دی ماه در چهل و دومین جلسه شورای کیفیت بخشی به آموزش استان فارس اظهار کرد: ساماندهی برخی از کارها مانند پوشاک و سرویس مدارس بسیار انرژی بر است لذا نیازمند برنامه ریزی دقیق و در صورت امکان استفاده از ظرفیت های برون سازمانی است.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می شود در راستای توسعه عدالت و انجام ارزیابی های دقیق تر، استان ها بر اساس جمعیت تقسیم بندی و سپس مورد ارزیابی و سنجش قرار گیرند، افزود: در جلسات کیفیت بخشی حضور مدیران مدارس امری ضروری است تا مسائل درون مدرسه رصد و نیازهای واقعی به مراکز تصمیم گیری منتقل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در سفر معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش پیشنهاد شد، شورایی با ریاست معاون اقتصادی استاندار و دبیری مدیرکل آموزش و پرورش فارس تشکیل و فعال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه آموزش های فنی و حرفه ای فارس تدوین می شود

سند توسعه آموزش های فنی و حرفه ای فارس تدوین می شود