مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 11:352024-01-06فرهنگي

برگزیدگان نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش در قم تجلیل شدند


برگزیدگان نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین عصر امروز، جمعه در آیینی با حضور رییس سازمان سینمایی ایران در قم تجلیل شدند.

- ایسنا/قم برگزیدگان نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین عصر امروز، جمعه در آیینی با حضور رییس سازمان سینمایی ایران در قم تجلیل شدند.

امیرعلی عموزاده شامگاه گذشته 15 دی در این آیین، گفت: 476 اثر در سه بخش عکس، فیلم و فیلمنامه به نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت تصویر ارسال شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: این جشنواره پس از 9 سال وقفه به همت دولت مردمی در راستای ترویج فرهنگ نماز و نیایش احیا شده است.

وی اظهار کرد: جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین که اکنون در ایستگاه نهم قرار گرفته یکی از ظرفیت های ویژه قم است که روایت مبانی دینی را با زبان هنر پیش گرفته است.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین نیز با بیان اینکه این جشنواره از سال 1383 در شهر قم طرح ریزی و پایه گذاری شده است، گفت: از اولین دوره این جشنواره، هر 2 سال یک بار برگزار شده است و تاکنون هشت دوره آن برگزار و اکنون در ایستگاه نهم هستیم.

رضا ابوذر با تاکید بر برنامه ریزی های انجام شده برای استمرار جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، گفت: این رویداد از جشنواره های قدیمی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش در قم تجلیل شدند

برگزیدگان نهمین جشنواره ملی نماز و نیایش در قم تجلیل شدند