مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:152024-01-01سياسي

سخنان رهبر مشوق راه شرکت دانش بنیان شیرازی شد+ فیلم


یک شرکت دانش بنیان شیرازی با غنیمت شمردن فرصت ها و موقعیت ها و با انگیزه گرفتن از سخنان رهبر معظم انقلاب دست به تولید و بومی سازی محصولات کاربردی در زمینه صنعت زده است و در حال حاضر موفق به رقابت با شرکت ها و نمونه های خارجی مطرح شده است.

-   مدیر عامل عامل این شرکت دانش بنیان با تلاش و پشتکار به فعالیتش در ایران ادامه داده و هدفش این است آرزو هایش را در کشورش بسازد و به آن خدمت کند.

او در گفتگو با خبرنگار فارس خود را معرفی کرد و گفت: مصطفی اوجی، متولد 1337 واهل شیراز هستم، در سال 64 در دانشگاه شیراز در رشته مهندسی برق و الکترونیک تحصیل کردم و درحال حاضر نیز مدیرعامل شرکت دانش بنیان محورآزمای فارس هستم.

  تولید رله های حفاظتی برق فشار قوی   او در خصوص حوزه فعالیتشان صحبت کرد و گفت: ما در زمینه تولید کامپیوترهای صنعتی تحت عنوان رله های حفاظتی پست فشار قوی برق فعالیت می کنیم، این رله ها وظیفه حفاظت از تجهیزاتی که در پست برق فشار قوی  و شبکه برق نصب می شوند را بر عهده دارند.

 او ادامه داد: این وسایل سیستم های بسیار حساسی هستند به خاطر اینکه اگر در رله ها اتصالی به وجود بیاید فرمان می دهند و کلیدهای برق در پست های برق فشار قوی را قطع می کنند که حادثه ای رخ ندهد اما اگر درست کار نکنند تجهیزات گران قیمتی صدمه می بینند به همین خاطر باید طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان رهبر مشوق راه شرکت دانش بنیان شیرازی شد+ فیلم

سخنان رهبر مشوق راه شرکت دانش بنیان شیرازی شد+ فیلم