مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 11:552023-12-23سياسي

وصیت نامه های شهدا در ادارات گناوه نشر داده شود


همه ادارات شهرستان گناوه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وصیت نامه شهدا را در تابلو اعلانات ادارات مربوط نصب و نشر دهند.

- ایسنا/بوشهر فرماندار گناوه گفت: همه ادارات شهرستان گناوه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه وصیت نامه شهدا را در تابلو اعلانات ادارات مربوط نصب و نشر دهند.

محمد تقی صفری در نشست کارگروه تخصصی شورای ترویج شهرستان گناوه با تاکید بر اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، گفت: امروز همه ما مدیون خون پاک شهدا و جانفشانی ها و فداکاری های آنها هستیم و هر چه بیشتر در مسیر کار و تلاش و فرصت خدمت گذاری گام برمی داریم بعد از خدای بزرگ و عنایت امام زمان (عج) به برکت این شهدای والامقام است.

فرماندار گناوه افزود: همه ادارات شهرستان گناوه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هر هفته وصیت نامه شهدا را در تابلو اعلانات ادارات مربوط نصب و چاپ شده در اختیار افراد قرار داده و نشر دهند.

وی بیان کرد: ورودی و محیط داخلی همه ادارات شهرستان گناوه به تمثال مبارک شهدا به ویژه شهید شاخص شهرستان، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهید سلیمانی مزین شود و بنیاد شهید و امور ایثارگران بر این کار نظارت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه های شهدا در ادارات گناوه نشر داده شود

وصیت نامه های شهدا در ادارات گناوه نشر داده شود